Busiga hund!

Gårdagen var vi hem till farmor, hundarna vart lika glada som vanligt =) På vägen dit gick konjack och nosade såg att han var ganska ivrig, fick se rådjursspår som han följde.. Efter ett tag började han dra som bara den försökte få med honom men de var lättare sagt än gjort, lät han gå dit han ville så rätt va de var bara tvärstannade han och viftade på svansen.. Han hade hittat en plats där rådjuren troligtvis brukar sova =) Gissa om han var stolt min lilla älskling. Inte nog med de så kom de två rådjur springandes förbi oss när vi gick där ifrån.. En riktig turdag! När vi var hos farmor satt jag, Fröja och farmor i köket konjack gick runt och tittade, efter ett tag vart de väldigt tyst ropade på konjack men han kom inte.. Gick och kollade vart han va, hittade han ingenstans?! Fick se att dörren inte var riktigt stängd så den rackarn hade gett sig ut på egen hand letade kanske tio min sen fick jag se en liten hund bakom husknuten.. Höll på att få slag innan jag hitta honom, va mörkt ute, hann gå några tankar genom huvudet. Va jätte rädd att han skulle bli påkörd eller nåt annat hemskt, usch. som tur var kom han hem oskadd..

/Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0