Följa john..

Har kommit på att vi "leker" de näst intill varje dag här. Reser jag mig från soffan gör hundarna lika, går jag nånstans är dom hack i häl. Fröja är nog den som härmas mest =) om jag sträcker på mig gör hon de, när vi är ute tittar hon noga på vad konjack gör, om han tex kissar gör hon oxå de (vilket är perfekt nu när man vill ha henne rumsren) Mycke såna småsaker man märker hela tiden, mysigt är de! Konjack är så söt, han vill vara den "stora" hunden tror jag.. Om Fröja tar något hon inte får och jag inte är i samma rum kommer Konjack direkt och tittar på mig, skäller och springer till Fröja precis som att han ska visa när hon gör bus, sen ser han stolt ut när jag tar av Fröja de hon nu tagit.. Underbara hundar♥. Idag snöar de igen verkar som att vi ska få hur mycke snö som helst..



Såhär fint är de utanför vårat fönster...




Nu ska vi ut på promenad
Kram /Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0