God morgon

Nu har vi precis kommit in efter våran morgon promenad, ganska kallt -4,5.. blir lite irriterad på dom som sköter vägarna, de har varit plusgrader nu dom senaste dagarna så varför kan man inte "skrapa" av vägarna från allt slask, å blötsnö. Nu när de fryst på och kommit lite mer snö är de ju rena rama isgatorna ute. höll på att slå omkull mig men lyckades hålla mig på benen. Fröja leker här i soffan med sina snören och sin boll.. Konjack däremot är morgontrött, han har bäddat ner sig bredvid mig i soffan, kom nyss och knuffa på datorn (som jag har i mitt knä) bara för att han vill ligga under täcket som jag har på mig =) är väl bäst att jag ställer undan datorn så han får vila en stund till.


              



Kram /Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0