Lugn dag igen!

Idag har oxå varit en lugn dag. på förmiddan har Fröja vart hemma hos farmor, jag hade lite ärenden. Gått några promenader i lugnt tempo eftersom mitt knä gör ont! Behöver iofs träna på att gå lugnt eftersom konjack har en förmåga att dra i kopplet.. de ska tränas bort, nu när jag har två hundar funkar de inte om båda ska dra åt olika håll, konjack kan gå jätte fint de är bara de att han inte vill och att han ska testa matte! Fröja är jätte duktig att gå, lite jobbigt att hon ska stanna och ta precis allt i munnen kan vara pinnar, snö, gräs osv. Fast hon är ju bara en valp klart att hon är nyfiken =) Tror matte är mest rädd att hon ska få tag på nåt otäckt, är lite känslig för sånt =) Nu sover båda hundarna så jag ska passa på att fixa håret sen tänkte vi åka och hälsa på pappa!

/Kram Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0