På äventyr i skogen

Idag klädde jag på mig massor med kläder eftersom termometern visade -14 grader, Sen gick jag och Fröja ut i skogen på upptäcksfärd =) Hon gick runt och nosade på allt möjligt, hittade lite fina pinnar osv.. Tänkte prova lite sök med Fröja så jag lade ut ett godisspår som bestod av Frolic provade lite smått och la ut 5 bitar, på stubbar och bredvid pinnar. Fröja förstod direkt vad de var frågan om så hon började genast leta och hittade alla godisbitar =) så himla duktig.. De kommer vi prova fler gånger! Fick en trött hund med mig hem, hon somnade nästan på en gång.. Här kommer lite bilder!


På vägen till skogen


klarblå himmel och solen skiner


Fröja väntar på att matte ska bli klar med spåret =)


Hittade en gobit


Prosit! solen lyser rakt i ögonen =)


Njuter av utsikten





/Emilie


Kommentarer
Postat av: Elin

Mosters fina tjej

2009-01-05 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0